Hoppa till innehållet Gå till sidkarta

Vanliga frågor och svar gällande biljettköp
till inställda föreställningar

 
Här listar vi några av de vanligaste frågor vi får från er gällande biljettköp som påverkas av inställda föreställningar. Om du ändå inte skulle hitta den information du söker är du välkommen att kontakta oss, gärna via mejl: norrbottensteatern@norrbotten.se

Observera att biljettkassan är stängd tillsvidare.

Vad gör jag om en föreställning blir inställd?
Under rådande omständigheter kan det hända att en föreställning blir inställd med kort varsel. Håll dig uppdaterad på vår webb om aktuellt dagsläge för den föreställning du bokat.
Skulle en föreställning bli inställd kommer din biljett att ersättas med ett presentkort på motsvarande summa. Du behöver inte kontakta Norrbottensteaterns biljettkassa utan vi kontaktar dig genom de kontaktuppgifter du angett vid ditt biljettköp.

Hur når jag Norrbottensteatern enklast?
Kontakta oss gärna via mejl: norrbottensteatern@norrbotten.se Vi kommer att besvara alla mejl, även om det just nu kanske tar lite längre tid.
Du kan också ringa på telefon: 0920-24 34 00 mellan kl 14-17 tisdag-fredag. Vi ber om förståelse för att det är många som ringer oss just nu och att vi därför har svårt att hinna med att besvara alla samtal.

Kan jag köpa biljetter via telefon?
Nej. På grund av den pågående Covid 19-pandemin är vår biljettbokning via telefon för närvarande stängd. 

Kan jag boka om min biljett?
Vi erbjuder just nu bara presentkort eller pengarna tillbaka om man så önskar.

Hur länge gäller ett presentkort?
Presentkortet gäller i två år och skickas till dig via den e-post som du angett vid biljettköpet.

 

By Formsmedjan. Powered by Yago